reklama

Rozlúčka so SME

S novým školským rokom a začiatkom nového ročníka Premier League nastal aj čas mojej rozlúčky s portálom blog.sme.sk. Nerozchádzame sa v zlom, ale ak si budete chcieť v budúcnosti prečítať moje názory, úvahy a pohľady na vieru v Boha, dejiny, spoločnosť a politiku, nájdete ma oddnes na mojom portálewww.poslednykriziak.sk .

Písmo: A- | A+

Ďakujem denníku SME sa možnosť prezentovať svoje názory širokému publiku čitateľov. Počas takmer šiestich rokov som na blog.sme.sk publikoval viac ako 60 príspevkov. Ich čítanosť bola od pár sto čitateľov až po viac ako 30 tisíc čitateľov. Oceňujem profesionálny prístup najmä Karola Sudora, ktorý mi umožnil publikovať niekedy aj veľmi kontraverzné texty a niekedy texty kritizujúce priamo SME. Takže ďakujem a prajem SME veľa úspechov.

Rozhodol som sa ísť vlastnou cestou a sám som zvedavý, akú budú mať moje texty čítanosť bez propagácie na veľkom portále, akým sme.sk nepochybne je. Na mojom portálewww.poslednykriziak.sk sa chcem pokúsiť vytvoriť komunitu čitateľov, ktorých zaujíma konzervatívnejší pohľad na Slovensko a svet. A budem rád, ak texty na tomto portále zaujmú najmä ľudí, ktorí sú ochotní pre presadenie svojej konzervatívnejšej predstavy o svete aj niečo urobiť - napríklad napísať článok alebo recenziu. Takýmto ľuďom by som rád poskytol priestor, ak budú mať o to záujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dovidenia.

Milan Krajniak

Milan Krajniak

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Križiak, rytier, samuraj. Profil kandidáta na prezidenta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu