reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Krajniak

Milan Krajniak

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Križiak, rytier, samuraj. Profil kandidáta na prezidenta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Rozlúčka so SME

Milan Krajniak

Rozlúčka so SME

S novým školským rokom a začiatkom nového ročníka Premier League nastal aj čas mojej rozlúčky s portálom blog.sme.sk. Nerozchádzame sa v zlom, ale ak si budete chcieť v budúcnosti prečítať moje názory, úvahy a pohľady na vieru v Boha, dejiny, spoločnosť a politiku, nájdete ma oddnes na mojom portálewww.poslednykriziak.sk .

  • 1. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 363x
Otvorený list Radovi Ondřejíčkovi

Milan Krajniak

Politika Otvorený list Radovi Ondřejíčkovi

Myslím si, že názov Cynická obluda je presný a výstižný. Označuje niekoho, kto si nič neváži a nič mu nie je sväté. Nebudem zdieľať koláž, ktorá ma pohla k týmto riadkom. Iba popíšem, o čo v nej ide. Boh Otec hovorí Synovi: Ona trvala na tom, že si mám ísť radšej kúpiť kondómy, lenže bola nedeľa a všade mali zo zákona zavreté… A tak si na svet prišiel ty.” Tieto slová sú hnusnou, sprostou a zlomyseľnou urážkou Boha, v ktorého verím, a ktorého si vážim.

  • 8. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 27 018x
  • 443
Posledný križiak

Milan Krajniak

Politika Posledný križiak

Slovo rónin znamená v japončine samuraja, ktorý stratil svojho pána. Dnešným dňom som ukončil svoje členstvo v hnutí NOVA, ktoré som pomáhal zakladať a budovať. Po viac ako 20 rokoch, kedy som Daniela Lipšica podporoval ako člen ODM, ako člen KDH a ako člen NOVA, nebudeme spolu v jednom politickom subjekte. Stal som sa teda politickým róninom.

  • 26. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 858x
  • 33
Fico ryje držkou v zemi, treba ho politicky doraziť

Milan Krajniak

Fico ryje držkou v zemi, treba ho politicky doraziť

“O veľkosti víťazstva sa rozhoduje pri prenasledovaní porazeného nepriateľa”. Autorom tejto vety je Carl von Clausewitz, autor najslávnejšej knihy o vojenskej stratégii “Vom Krieg” (O vojne). Táto veta platí aj dnes na Slovensku. O tom, aké veľké je naše prezidentské víťazstvo a aká veľká je Ficova porážka, sa ešte len bude rozhodovať pri Ficovom politickom prenasledovaní. Ak teraz poľavíme a dáme mu čas na lízanie rán, môže sa spamätať a bude nám ešte niekoľko rokov znepríjemňovať život. Naopak - ak budeme teraz dôslední, môže Ficov definitívny koniec prísť skôr ako si myslíme.

  • 29. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 715x
  • 114
Čo je horšia choroba, mor alebo zápal priedušiek?

Milan Krajniak

Čo je horšia choroba, mor alebo zápal priedušiek?

A už sa na nás sype zo všetkých strán: Ten Kiska, to je problém. Nepoznáme ho. Nebol on na prednáške u scientológov? Nie je on úžerník? Nezarobil svoje peniaze nepoctivo? Nie je príliš bohatý? Nerobil anjela iba preto, aby sa zapáčil? Cieľom je zavŕtať do čo najväčšieho počtu protificovských hlavičiek červíčka pochybností, ktorý bude hryzkať a nahlodávať. Cieľom je zhypnotizovať voličov, ktorý chcú zmenu, aby zabudli na to, že Fico nakazil celú slovenskú spoločnosť morom korupcie, zneužívania moci, arogancie a úpadku.

  • 18. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 090x
  • 18
reklama
Ficova pravica: Hitparáda kolaborantov

Milan Krajniak

Ficova pravica: Hitparáda kolaborantov

Predstavte si, že je päť minút po najbližších parlamentných voľbách. Smer má 65 poslancov a sám nevie zostaviť vládu. Robert Fico vyhlási, že je ochotný, samozrejme iba v záujme Slovenska, rokovať o vytvorení vlády s niektorou z dovtedajších opozičných strán. A vtedy to začne.

  • 28. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 993x
  • 35
Pocta Lajčákovi a Sikorskému, géniom geopolitiky

Milan Krajniak

Pocta Lajčákovi a Sikorskému, géniom geopolitiky

Vždy som si myslel, že pán Lajčák je prototypom servilného plechového kohúta na streche, ktorý sa otáča presne podľa prieniku vetrov, ktoré vejú z Moskvy, Bruselu, Berlína a Washingtonu. Hlavne nevytŕčať, nikoho nenaštvať, nemať názor, vyčkávať, ako to dopadne, a potom sa pridať k väčšine. Ale po udalostiach na Ukrajine vidím, že som sa mýlil. Minimálne rovnakým géniom zahraničnej politiky, ak nie väčším, je aj poľský minister zahraničných vecí Sikorski.

  • 27. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 557x
  • 21
Frešove traky alebo prínos SDKÚ k budúcnosti pravice

Milan Krajniak

Frešove traky alebo prínos SDKÚ k budúcnosti pravice

Zasvrbelo ma pero, keď som si prečítal Frešove inzeráty v médiách. Odôvodňoval v nich, že v SDKÚ je všetko OK, len jedna neprajná agentúra furt dáva SDKÚ menej preferencií ako našej NOVE. Aj sme rozmýšľali, že na Frešove inzeráty zareagujeme našimi, aby bola sranda, ale potom sme si uvedomili, že ako nová strana nemáme peniaze od štátu, ani od Kmotríka či Kaspera, tak sme to nechali tak. Ale skúsim aspoň v tomto blogu naznačíť, ako by naša prípadná inzertná odpoveď mohla vyzerať.

  • 6. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 492x
  • 26
Kto bude Šavlom roka 2014?

Milan Krajniak

Kto bude Šavlom roka 2014?

Keď som mal 20 rokov, veril som, že ľudia sú v zásade dobrí a keď im ukážem svoju dobrú vôľu, budem vedieť s každým priateľsky vychádzať. Nasledujúce roky ma vyviedli z tohto omylu. Zistil som, že mnohí ľudia sú ako škorpióny zo známej bájky, v ktorej škorpión poprosil žabu, aby ho na chrbte preniesla na druhý breh rieky. Žaba sa bála, že ju škorpión bodne, ale škorpión ju presvedčil, že ak by ju uštipol, aj on zomrie, pretože sa utopí. Žaba uznala logiku tohto argumentu, naložila si škorpióna na chrbát a plávala na druhú stranu. Uprostred rieky pocítila škorpiónovo bodnutie. Prečo si to urobil, pýtala sa umierajúca žaba. Topiaci sa škorpión odpovedal: Prepáč žaba, ja už som raz taký.

  • 2. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 038x
  • 9
Ficov prezidentský Stalingrad alebo aj majster tesár sa utne

Milan Krajniak

Ficov prezidentský Stalingrad alebo aj majster tesár sa utne

Tak je to tu. Obyvateľ bytového komplexu Bonaparte dlho naberal odvahu, kým sa rozhodol vyraziť do prezidentského súboja. Ako hovorieval ozajstný Napoleon: Keď nepriateľ robí chybu, nesmieš ho pritom vyrušovať. Preto som celé mesiace potichu dúfal, že sa Fico nedá nikým vyrušiť a túžba po päťročnej prezidentskej istote v ňom nakoniec preváži nad racionálnym uvažovaním. Stalo sa.

  • 17. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 331x
  • 76
reklama
Satanov popud

Milan Krajniak

Satanov popud

Ó aký veľký rozdiel je medzi pápežom Františkom a našimi biskupmi v prístupe k ochrane rodiny! Tento argument som si prečítal hádam stokrát v reakciách na nedeľný pastiersky list. Priateľ mi poslal link na list pápeža Františka, ktorý napísal ešte ako arcibiskup v Buenos Aires, a ktorý sa venuje otázke ochrany rodiny. Možno budete prekvapení.

  • 4. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 150x
  • 39
Nehaňte biskupov mojich!

Milan Krajniak

Nehaňte biskupov mojich!

V nedeľu som si v Kostole sv. Štefan Uhorského v Bratislave, ľudovo u Kapucínov, vypočul pastiersky list mojich biskupov. Úmyselne píšem mojich, pretože vierovyznaním som katolík. Pokrstený som bol v dospelom veku ako 27 ročný. K viere v Boha, k Cirkvi ako aj k cirkevnej hierarchii som si roky hľadal vzťah. Musel som sa vyrovnávať okrem iného s tým, že aj kňazi, biskupi a kardináli sú iba hriešni ľudia. Tak ako ja. Niektorí sme nehodní, niektorí hriešni a veľmi málo z nás svätí. A preto mám ako katolík právo v mnohých otázkach netýkajúcich sa dogiem viery s mojimi biskupmi súhlasiť alebo nesúhlasiť. Ale túto nedeľu som sa po prečítaní pastierskeho listu našich biskupov ako nad prvým zamyslel nad tým, či som mal už niekedy takýto pocit: Že mi naši biskupi hovoria z duše.

  • 2. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 37 893x
  • 454
Spravodlivosť a súcit musia zvíťaziť nad krivdou a egoizmom

Milan Krajniak

Spravodlivosť a súcit musia zvíťaziť nad krivdou a egoizmom

Krivdy a egoizmus sú najväčšie zlá, ktoré trápia ľudí na Slovensku. Keď my, Slováci, nevieme tieto zlá uniesť, hľadáme riešenia, ktoré máme hlboko v našej národnej pamäti. Spomeňme si na slová piesne: “Ja musím byť zbojník, bo krivda veliká, neprávosť u pánov, pravda u zbojníka”. Keď pocit krivdy a opustenosti prerastie únosnú mieru, keď riešenia neprichádzajú zvnútra systému, zúfalo sa chytáme aj slamky. Hoci vieme, že zbojník nič nevyrieši. Veď slová spomínanej piesne pokračujú takto: “Hej, pravda u zbojníka, čo zná krivdy s nami, a keď im niet rady, ráňa ich guľami.” A máme to tu. Hoci si zbojník s krivdami neporadí, aspoň pánov poráňa guľami. Vytrestá ich. Nič to nevyrieši, ale nech aj páni pocítia, ako sa musíme cítiť my.

  • 27. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 791x
  • 7
Odkliatie slov alebo prečo Ficovi večera v Afrodite neuškodí

Milan Krajniak

Odkliatie slov alebo prečo Ficovi večera v Afrodite neuškodí

Niektoré slová si musíme vziať späť. Nechali sme si ich ukradnúť. A vzniká dojem, že ak sa o ne nestaráme, tak nám na ich obsahu nezáleží. Je pravda, že tieto slová vyprázdňujú nehodní gauneri tým, že ich často berú do úst. Ale tie slová za to nemôžu. Je tiež  pravda, že si ich označkoval jeden silný politik, až sa zdá, že mu patria. Ale ani za to tie samotné slová nemôžu. Zápas o budúcnosť Slovensko je aj zápasom o slová. Slová sú kľúčom k ľudskému srdcu a k ľudskej duši. Orwell o tom vedel svoje.

  • 22. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 105x
  • 5
Bez národného cítenia pravica Kotlebu ani Fica neporazí

Milan Krajniak

Bez národného cítenia pravica Kotlebu ani Fica neporazí

Myslím si, že Marián Kotleba nie je problémom Slovenska. Naozaj si myslíme, že ľudia volili Kotlebu preto, že ho chcú za budúceho vodcu slovenského národa? Volili ľudia Kotlebu, lebo od neho chcú, aby zavrel Rómov do rezervácií a prípadne ešte horšie? Som presvedčený, že ozajstným problémom Slovenska je dôvod, pre ktorý ľudia v Banskobystrickom kraji Kotlebu volili. A domnievam sa, že problémom analýz, článkov a diskusií o Kotlebovi je fakt, že sú plné hľadania a odsudzovania zástupných vinníkov a návrhov riešení zástupných problémov.

  • 13. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 773x
  • 54
reklama
Slovensko je okupovaná krajina, Fico je predseda kolaboračnej vlády

Milan Krajniak

Slovensko je okupovaná krajina, Fico je predseda kolaboračnej vlády

Predseda kolaboračnej vlády okupovaného Slovenska Fico kedysi vyhlasoval, že Slovenská republika nie je právny štát. Dnes je to oveľa horšie a o dve slová kratšie: Slovenská republika nie je. Slovensko dnes nie je republikou, suverénnym štátom, v ktorom vládnu občania. Slovensko je okupovanou krajinou, v ktorej si okupanti dosadili vlastnú vládu, ktorá s okupantami kolaboruje.

  • 11. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 598x
  • 38
Ficov zombík pre Bratislavu

Milan Krajniak

Ficov zombík pre Bratislavu

Robert Fico naozaj nemá Bratislavu rád. Mohol nám za župana vybrať niekoho charizmatického ako je napríklad Zdenko Trebuľa v Košiciach. Alebo niekoho schopného a transparentného ako je Jaroslav Baška z Trenčína. Alebo niekoho, kto má úroveň a nikdy by sa neznížil ku kupovaniu rómskych hlasov ako je napríklad Peter Chudík z Prešova. Ale Robert Fico správne pochopil, že u nás v Bratislavskej župe je stále veľa ľudí, ktorí ho napriek všetkému, čo pre nás urobil, úprimne nemajú radi. Nevďační sme, a tak nám Fico chystá spravodlivý trest.

  • 15. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 347x
  • 14
Vyznanie lásky

Milan Krajniak

Vyznanie lásky

Musím sa priznať, že milujem. Milujem dve ženy. Našťastie o tom obe vedia a tolerujú mi to. Asi tej tolerancii pomáha aj fakt, že jedna je moja manželka Andrea a druhá moja dcéra Zuzka. Ale okrem žien mám aj iné lásky. O jednej som písal tu. Tou ďalšou je Slovensko. Píšem to aj s vedomím, že si teraz väčšina čitateľov povzdychne: Ach to je ale frázoidný magor! Nemôžem si pomôcť. Je to tak. Píšem slová “Milujem Slovensko” s tichou nádejou, že ma aspoň niekto pochopí.

  • 6. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 563x
  • 9
Odpoveď Radovanovi Bránikovi a jeho krajine mantinelov

Milan Krajniak

Odpoveď Radovanovi Bránikovi a jeho krajine mantinelov

Pravica by sa mala od ľavice líšiť okrem iného tým, že vie hovoriť a robiť aj nepopulárne veci. Nemali by sme byť populisti. A nemali by sme skákať tak ako Fico píska. Pred týždňom som nahneval viacerých blogerov tým, že som si dovolil reagovať na populistický blog Samuela Mareca “Pár slov pre pravicu”. Marec týmto blogom opakoval Ficovu propagandu o tom, že za Čižnára môže pravica. Radovan Bránik dokonca dospel k názoru, že som chorobne fixovaný na Fica, Smer a namiesto sebareflexie útočím na Mareca: “Ako mám veriť pravici, že dobre povedie krajinu v ťažkých časoch, keď dokáže považovať za smrteľné ohrozenie Sama Marca?” Tak teda ešte nieľkoľko poznámok k téme, ešte niekoľko kvapiek oleja do ohníka, ktorý sa tak pekne rozhorel.

  • 27. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 328x
  • 39
Muhammad Ali, George Foreman a prístup k životu

Milan Krajniak

Muhammad Ali, George Foreman a prístup k životu

Chcel by som sa podeliť o jednu z mojich najdôležitejších životných zásad. Osvojil som si ju asi pred pätnástimi rokmi, keď som čítal o životnom príbehu boxera George Foremana. Ten bol spolu s Muhammadom Alim aktérom slávneho súboja o majstra sveta, známeho ako “Rachot v džungli”, ktorý sa konal na jeseň 1974 v hlavnom meste Zairu Kinshase.

  • 26. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 640x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu